Dammigt..



Här har det verlkigen dammat igen.. Var ju gode taget sen man var in här å skrev några rader.. :)

Nåväl, livet rullar på iaf.

Graviditeten rullar oxå på, är nu gravid i vecka 17+0 idag och nästa onsdag blir det iväg på ultraljud :)
Spännande spännande, är dom så se vad det är för kön så vill jag ta reda på det :)
Känns lättare då vi ska göra om det lilla rummet som ska bli till barnrum :)

Huset rullar på det med.. Har tapetserat köket i helgen och imorgon ska vi ta och lägga golv och så håller vi på att måla listerna. Ganska skönt att det börja hända nånting i huset nu, var gode less där ett tag och kände att jag bara ville flytta härifrån men nu när det hela är i gång så känna det bättre!
Vi ska även göra om skåpluckorna, tror Palle ska fixa som själva och göra dom vita. Det blir nog snyggast! :)

Och så väntar vi på att Gubben från Lundgrens ska komma och kolla på toan och räkna ut hur mycke det kommer att kosta för att göra om där, så förhoppningsvis har vi en ny toa innan vintern! :)


Såså.. Nu har jag uppdaterat livets gång för stunden så få se när man tittar in och skriver här igen.

Hörs sen! Hejs.


Kommentarer
Postat av: Helon

Jag vill ju bli uppdaterad! Jag får ju inte veta nå när jag sitter i surume :)

2011-09-17 @ 11:08:45
URL: http://mini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0