Fredag



Jobbat full dag idag och efter jobbet var det bara hem och packa ihop Katt och sen bege sig till Veterinären i Långträsk. Då jag komme dit blev jag nästan lite chockad av hur det såg ut där.. Ett litet skabbigt hus mitt ute i skogen.. Kändes inte som om det var så seriöst men då jag väl kom in och fick prata med dom så blev känslan lite bättre. Efter en timma var katt kastrerad och klar för hemfärd. Och väl hemma så börja hon vakna till, men gisses så full hon fortfarande är.. Tycker riktigt synd om henne! Så nu har hon tratt på skallen och det gillar hn verkligen inte..  Hoppas nu allt bara kommer att gå bra, 14 dagar ska hon ha stygnen så jag hoppas hon inte ställer till det för sig.

Nu ska jag gå ner till Emmelie som ligger i lillrummet med katt och se hur det går.
Hon försöker tydligen ta sig upp i sängen men eftersom hon inte är speciellt nykter så går det inte så bra för henne..


Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0