Tisdag


Arbetsdagen är slut för idag. Blev inte att jobba så länge men istället så blir ons, tors och fredag betydligt längre jobbdagar, och det är ju perfekt! :) Vill jobba mycke innan semestern som är om ca 30 arbetsdagar :D
För första gången i mitt liv får jag ta ut riktig semester med lön och allt!! :) Det ska bli 3 underbara veckor :D

Har börjat tveka om det blir utgång till helgen.. Jag känner verkligen inte för att supa nu.. vet inte varför men det känns bara ovärt.. Tror fan i mig att det blir att vänta tills nattivalen, då vet man iaf att det är värt baksmällan..
Vi får väl se på lördag hur mycke det suger i levern efter lite goda drycker :P och det är ju iaf några dagar dit.


Och vad hände med vädret då?! Det var ju nyss klockrent väder ute, sol och jätte varmt och nu fan är det mulet och det verkar fan som att det ska börja regna snart.. Jag som hade tänkt lägga mig ute i solen..
Nåja, om 50dagar får man ju sola ordentligt och det ska bli sååå skööönt!! :D


Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Helon

Men skärp dej! Vi räknar ju med dej!

2011-06-07 @ 19:47:22
URL: http://mini.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du vet väl inte om det är värt på nattivalen heller, det kan ju vara skittråkigt då :P Det vet man ju först efter :)

2011-06-08 @ 07:59:07
URL: http://firstsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0