Söndag


Helger går alltid för fort.. Jag fattar inte varför men jag skulle behöva ha helg hela månaden ut för att hinna med allt här hemma..

Nåja, vi var iaf till luleå igår och köpte en massa saker till Åsgatan så nu är man totalt bankrutt..
Sen blev det en sväng till Råneå, hälsade på Björn och Jolla och så gick vi på rånemarkanden oxå. Sen for vi vidare till Boden och där hälsade vi på Stefan, åt middag med han och sen for vi hem. Väl hemma då blev det bara att dumpa av sakerna och Palle sen for jag och skjutsade Emmelie och Sussi till Moskosel. Då jag komme hem bestämde Jag, Palle och Micke att vi skulle fara och fiska så vi for efter byskeälven. Palle var den enda som fick fisk, det var bara en abborre så.. :)
Sen blev det hem till sängen!

Idag blir det att försöka fixa lite här hemma. Måste ta och tapetsera färdigt i lillrummet uppe så det blir klart nångång!
Sen får vi väl se vad som händer resten av dagen..


Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi får också och fiskade igår, men vi fick 5 aborrar. :) Haha, så det blir rökt fisk till middag idag! :)

2011-06-19 @ 11:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0