Jag är slut som artist..


...Och jag är helt slut i kroppen och knoppen..

Allt stressande just nu gör att jag inte orkar nånting..
Jag är så trött hela tiden och hjärnan hänger inte alls med..
Packningen och flyttningen kommer att ta knäck på mig känns det som.. + att vi ska flytta allt åt Palles mamma oxå.. Åhhh.. Jag orkar inte, jag klarar inte av nått mer...
Jag önskar att min semester kan komma nu på en gång så jag får vara ledig och inte göra nånting alls förutom att fara utomlands :) Jag behöver verkligen det nu, nu på en gång!!

Radhuset är långt ifrån färdigt och ihoppackat.. Måste ta tag i det i helgen och fixa ALLTING! För nu måste det göras för vi får flytta in på fredag nästa vecka. Det är gode nära nu så det går inte att skjuta upp nå mer..

Nattivalen,, Jag kommer INTE att supa eller gå ut den helgen, möjligtvis att jag är chaffis åt nån ett tag på kvällen men jag känner bara inte för att supa då inte kroppen riktigt orkar med de..
Kommer att bli nog mycke drickande i utlandet :)
Nä men det känns som att jag vill hellre ta det lugnt efter all flytt och jobb istället för att köra mig själv i väggen..
För som det känns just nu så är det inte långt bort från att det ska barka åt skogen med mig..
Så så får det bli! Lugn och ro är vad jag behöver.. Iaf tills den 27 Juli :)
Än är det ju inte nattivalen så jag ska ju inte säga nått säkert men som det känns nu så orkar jag inte med nånting alls nästan.. Skulle hellst av allt vilja lägga mig i sängen och skråla å dra täcket över mig och sen vakna då allt är över.. flyttat och klart..

Så inflyttningsfesten får vi flytta till någon annan helg då jag känner mig piggare och gladare!

Bläää för allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0