Då var denna dag slut..


Startade dagen med riktigt solande med cocos olja! Nog fan kan jag säga att jag har fått färg inte brun färg men röd!!!! Ansiktet brinner.. Nästan iaf.. :) Men fy fan vad skönt det är med sånt här väder! Hoppas det håller i sig hela sommaren!
Efter allt solande for jag och Malin till Maria och startade upp, sen begav vi oss till flyget på "firmafest"
Det var riktigt roligt! God mat och det bästa var att alla vi tjejer som var där fick prov köra Stefan Bergrens grävmaskin!!! Jag var den första som provade! Haha :P
Fan så roligt, det är nog nånting jag skulle kunna jobba med tror jag.. :)
Efter flyget for vi in till Arvids igen till klubbstugan men eftersom ingen som man ungicks med var där så drog jag mig hemåt så nu ligger jag i sängen och funderar på att se nått avsnitt av solsidan :)
Grymt bra serie! Får skratta gode mycke! :)

Imorgon så hoppas jag vädert är desamma som idag så man får sola baksidan av kroppen för nu ser det ju inte klokt ut.. :P Röd på framsidan och vit på baksidan.. Inte snyggt.. :)

Nåja, hoppas alla mina vänner får en riktigt bra kväll utan mig! :P

Förbaskat, fick ett The Hills sug just nu, det var så länge sedan jag såg det så måste nog ta och slå igång det istället :D

Ha de bäst! Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0