Som vanligt..


Så är det bloggtorka här..
Egentligen så har jag all tid i värden å skriva hur mycke som helst här men jag Ids inte..

Det händer mycke just nu så jag ser framemot allt! :D




(Första dagen jag och Sandra var i turkiet förra gången) :P

5 hela arbetsdagar kvar sen är det semester i 3veckor :)
Fredagen då jag går på semester så har vi tänkt fara iväg med husvagnen över helgen,
Sen är det endast 2dagar kvar så åker vi iväg till Varma och härliga Turkiet i en vecka :)
Det ska bli så skönt!! Längtar verkligen! :D
Sen då vi kommer hem i gen så blir det att åka med husvagnen och campa :) Vet inte vars det blir men någerst ska vi iaf fara :)
Åsså måste vi fixa huset på Åsgatan, måste ta och måla och sånt. Bara vädret tillåter det..


Nu ska jag ta och fixa Spagetti och köttbullar till Jag, Sussi och Moa :)

Hörs sen nån gång i livet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0