Nära nu..



15 Arbetsdagar kvar sen semester i 3 veckor
22 Dagar kvar till Turkietresn, Som jag längtar!! :)

Fick hem det jag hade beställt från Ellos
1st klänning
1st svart bikinitrosa
1st bikini bh med tillhörande trosa :) Mycket fina mycket fina! :)


Har fixat och donat i husvagnen idag så nu ska jag bara dammsuga och dammtorka den sen är den som klar för husvagnssemester :D

Snart är Sandra förhoppningsvis klar på gymmet så då ska vi ut och gå och så ska hon få komma hit och kika på vårt nya hus som jag inte riktigt trivs i ännu.. Men förhoppningsvis ändras det snart men jag saknar Åsgatan väldigt mycke.. Det kändes verkligen som mitt Hem! Nåja.. Bara å nöja sig å vara glad..

Hörs sen! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0